Vad bra det gick!

Förvånad över att det trots allt gått så bra att fasta som det har gjort. Inga större problem. Inga funderingar på att sluta i förtid, om man då inte räknar att idag är första ätardagen. Bestämde för rätt några dagar sen att lördagen var sista drickdagen. Vägde mig i morse och har inte riktigt koll på det där eftersom jag inte vägde mig innan. Har nog gått ner ungefär fem kilo. 
Nu, nu gäller det att hålla i. 
Bestämde igår att jag skulle börja med 5:2. Äta normalt fem alltså. Nu kör jag min egna variant. Äter lite mindre även de dagarna. Har hitat världens bästa app. Lifesum. Har räknat ut vad jag ska äta och gjort en lista för var dag. Blir ju bra det här.

Jo, jag har börjat äta idag. Har gått över förväntan . Inte ätit mycket men normalkost enligt 1500 kcal. Gått en PW på 45 minuter. Skönt, men astman kom som ett v på posten.
Imorgon är det lite-ätardagen haha....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg