Dag tio

Ja, det går väldigt bra. Är sugen, men inte hungrig. Det där med hunger kommer och går. Igår kände jag lite men inte idag.

Det enda problemet är min mage. Har tyvärr varit tvungen att äta stopptabletter ett par dagar nu. Kände att det behövdes efter att jag har behövt gå upp på natten. Tappar vätska och det är inte bra. 
Man skulle ju kunna, om man nu är både kreativ och vill, köra med återvinning. Det är ju vätska...det vill säga morotsfärgat och tunt, haha.

Kommer nog att äta lite mosad potatis och kokt torsk på söndag. Vill starta magen lite innan jobbet på måndag. Det skulle kunna ta en ände med förskräckelse.

Mycket på jobbet. Har lite svårt att hinna med. Men hoppas jag kan ta igen lite imorrn eftersom jag är på kontoret hela dan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg