Klagomål

Ja, lite såna har jag fått för att jag inte uppdaterar bloggen. Sant, jag har ju inte gjort det.
Vet inte varför men har haft fullt upp. Tränat och kollat Netflix. Min fritid i den mån jag har det.
Fast träningen har varit lite lugnare.
Kört två 75-80 minuters pass på spinningen. Skitkul pass och så jobbigt. 8 minuters kötta på, två minuter vila, åtta minuter...ja ni fattar. Jag är mer uthållig än snabb.
Men, jag har haft ont i mitt högerknä ganska länge. Framförallt när jag går uppför så är det som en kniv rakt in.
Känner även det när jag cyklar, mer eller mindre. Det betyder ofta att jag lägger mer kraft i vänster ben. Så, när jag körde långpasset sist så fick jag smärta i vänster höftben. Detta kom efter 40 minuter typ. Det är då man ska gå av cykeln. Inte jag inte. Jag fortsätter och smärtan blir värre. Inbillade mig att ont ska med ont förgås. Det gjorde det inte.
Enligt min egendiagnosi så har jag fått en inflammation i slemsäckarna. Det är typiskt vid överbelastning.
Jag har haft så ont. Smärtstillande varje dag men nu börjar det ge sig.
Har kört lite styrka och så har jag testat spinning två gånger. Känns faktiskt rätt bra men det går inte att ta i så jag spricker.

Gubben har varit i Österrike och han har kommit hem.

Imorrn åker jag ner till Sturup. Blir en övernattning innan flyget tar mig till Gran Canaria.
Både spännande och lite fjärilar i magen har jag. Helst själv på semester för första gången.

Uppdateringar kommer ofta här på bloggen.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Förhandling, värvning och annat