Bara tränat

Har haft en bra månad med mycket träning trots förkylning.

Varit på en personalkonferens  Ängelholm, Klitterhus. Nya ägare som tog över första januari.
Ingen lyx, rummen ganska slitna men vilken mat. Gudars skymning. Bland det godaste jag ätit i hela mitt liv.

Har varit i kontakt med min PT. Den ena timmen använder jag till att hon gör ett kostprogram med deff till mig. Vill se vad jag kan göra med denna kropp.
Sen har jag en timme till. Den tar jag lite senare.

Idag bär det iväg till Malmö. Gillar verkligen den staden.
Hade bokat en restaurang som jag hört gott om, men när jag kollar tripadvisor så var det inte bra.
Bokade ett annat. Årstiderna på Kockska. Där är det alltid bra. Trevligt. Gott.

Tre veckor till....Kanarieöarna

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen