Sista dagen är nu gjord

Det har varit en fantastisk resa på flera sätt. Kan nog säga att det blev bättre än jag trodde, även om jag egentligen hade några förväntningar.
Käkade på hotellet idag. Så gullig personal.
En person tyckte att det var för lite glutenfritt att välja på och undrade om han skulle be köket laga något speciellt. Det var en hel del att välja på så jag avböjde. När jag gick därifrån så tog han min hand och sa; Imorgon ska jag se till att du kommer få världens bästa glutenfria pasta du kan tänka dig. 
Tråkigt att säga att jag faktiskt åker imorrn bitti.
Men, det ska bli skönt att åka hem också.

Tränat fem gånger under veckan. Tänkte inte göra det idag, lite bakis och sovit dåligt, så hoppade det imorse. Dessutom träningsvärk från hell. Kan knappt resa mig elle sätta mig. Benen. När sen eftermiddag kom så hade jag dåligt samvete. Det blev ett lite kortare pass på 40 minuter. 

Bild från i morse

Brunare än såhär blev dom inte denna gång

Checkat in. Fick extra benplats. Och nej, jag har inte betalat extra




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Johannesburg