Dåligt samvete

Min promenad till jobbet i morse ställdes in så fort jag stack näsan utanför dörren. Spöregn och halv storm. Kunde snabbt konstatera att paraplyet skulle blåsa sönder, väskan blåsa iväg och jag bli sjöblöt av att gå en längre sträcka. Jag tog bussen och fick dåligt samvete. Fan mä.

Imorgon ska jag gå en jäätttteeeelång runda. Måste kompensera för idag och se till att lämna utrymme för kvällens övningar. Hur långt kan det bli tro? Tre mil?

Funderar på att köpa ett löpband. Tyvärr verkar alla vara ganska klent byggda. Åtminstone dom som ligger någorlunda till i pris. Smala i löpet också tycker jag. Alternativet är att lära mig springa ute, men det är ju så mycket jobbigare.

Jo förresten, Mjällby vann igen. Topp!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen