Just idag är jag stark

Kommer ni ihåg den låten med Kenta? Jag gillade den stark, eller rättare sagt gillar den fortfarande starkt. Jo just det, just idag är jag stark men inte bara idag. Trots alla förbaskade magbesvär så känner jag mig det.
Var på mitt månadssamtal med HC igår kväll. Resultatet? Minus 13 kilo och minus 11 cm runt midjan. Är mycket nöjd. Även min HC. De tycker att det är fantastiskt att jag trots alla mina resor har lyckats så bra. De tycker att det är så bra så de nämnde att de skulle vilja ha mig som förebild och göra något med det. De letar efter en sån. Ja, vi får se, men smickrad helt klart.
Innan mitt samtal sprang jag lite också. Nu är jag uppe i gång tre minuter och löpning i 27. Imorgon kör vi 28 på torsdag 29 och på söndag 30. Åtminstone ska jag satsa på det.

UP Jawbone, har ni hört talas om det? På vårt gruppmöte igår så berättade en tjej om att hon skaffat sig det. Det är ett armband som man ska bära dygnet runt. Det mäter dina steg, din kaloriförbrukning, din sömn (både djupsömn och lättsömn och när du somnade. Vill du vakna när du har sovit optimalt så väcker armbandet dig med en vibration. Har du varit inaktiv för länge så vibrerar det också för att påminna att det är dags att röra på sig. Ta en bild på din mat och den räknar ut hur mycket kalorier den innehåller. Hur bra är inte detta? När dagen är slut så sätter du in ena änden av armbandet i din iPhone eller android. Femton sekunder senare så är allt registrerat. Ja, jag ska köpa en. Har precis fått ett mejl vart jag kan hitta det i Stockholm. Kostnad? Cirkus 1200 SEK, men det är det värt! Rapport kommer så fort jag testat ett par dagar.

Maten till imorgon kväll är tillagad. Det blev det som jag presenterade igår.

Kommentarer

  1. Duktig du e syrran, imponerande.
    Ja ge rapport om den där manicken, verkar vara smart//PS

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen