Så där jag

Livet känns enklare och enklare. Mår riktigt bra idag och är på väg upp till Stockholm just nu. Har suttit och läst en blogg om en kvinna som på egen hand gick ner från 130 kilo till 55 på ett år. Åt vad hon ville, men lite,och tränade mycket. Så himla duktigt.
Vägde mig i smyg hemma i morse, och ja, vågen pekar neråt. Ska väga mig på Itrim imorgon eller på torsdag tänkte jag. Har dessutom köpt nya träningskläder, hade bara ett par mysbyxor och en t-shirt. Provade dem hemma och sa till maken - vad säger du nu då? Han tyckte jag såg vältränad ut och att det räckte med att jag blaskade lite vatten i pannan så skulle jag lura alla....jag undrar det jag...haha. Imorgon blir det lite spring på löpbandet hade jag tänkt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen