Sprungit

Jo då, sakta men säkert gör jag framsteg även där. Nu springer jag fem minuter, går två, spring....ja ni fattar. Allt i en halvtimme. Det är vad jag tyar just nu. Nästa vecka så tänkte jag springa fem, gå en för att öka till spring sex, gå en. I början av maj så hoppas jag att jag orkar springa 30 minuter utan gång! Ja, det borde väl inte vara omöjligt.
Idag har vårt avtalsråd träffats. Fick många fina komplimanger. Från både unga snygga killar, till äldre snygga herrar. Det sporrar en lite extra.
Imorgon fyller bästa mannen år. Har köpt en present till honom idag. Var sååå nära att köpa en present till mig själv också när jag ändå höll på. En Burberryjacka. Den var för dyr. Sex tusen. Näe, tror inte det. Så jämnt fyller jag inte, än!




Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen