Det där bandet

Har sökt med ljus och lykta efter en affär som säljer såna och lyckades hitta ett ställe som jag mejlade till. De hade inget men visste ett ställe väldigt nära jobbet som hade ett fåtal. Igår fem över tio stod jag på tröskeln och bad om att köpa ett UP. Slutsålt! De hade dock beställt och skulle komma under morgondagen, dvs idag. Jag beställde ett och de fick mitt tel. Fortfarande har de inte fått hem det. Hoppas på imorgon.
Idag har jag fikat med en gammal jobbkompis. Han är i Stockholm med familjen. Det var mycket trevligt.
Byxorna som jag skulle komma i imorgon har jag kommit i idag. Snyggt!
Provade en stickad tröja idag. Ja, det var inte så snyggt. Varför? Mina stora bröst är fortfarande stora bröst. Tröjan hängde bara liksom rakt ner från dom och jag såg så stor ut. Nej, det blev en åtsittande topp i korall istället.
Igår sprang jag 28 och gick två. På söndag ska jag ge järnet och springa hela sträckan!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen