För mycket äta

Ytterligare en dag med sug och elände. Har ätit rätt mat, men förmodligen för mycket. Två äpplen och en apelsin. Det går inte. Hade stek till middag och nä, det blev inga potatisar för mig, dock lite sås, eller kanske lite mer än jag borde. Motion? Inte ett smack. Åtminstone inte mer än att jag var ute och hjälpte till med att få fram trädgårdsmöbler och sånt. Sen kom dimman och då blev det kallt. Jag gick in. Läste en bok, vilket borde räknas som motion, åtminstone för hjärnan. Barnamord och annat elände. Dessutom dog hjälten på slutet. Nu är jag trött. Av ingenting. Imorgon blir det tidig uppgång och tidigt tåg till Sthlm.
Sov gott. Jag ska försöka.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen