På väg hemåt

En intensiv, lärorik, rolig och jobbig vecka är till ända. 

Vi har besökt företag, organisationer, ambassaden, Business Sweden. Pratat politik, företagande, fackliga frågor och allt däremellan. Gruppen, som jag haft förmånen att följa med och ordna program för, har varit fantastisk. Vi har skrattat mycket, under transporterna och under kvällarna. 
Jag har lärt mig mycket. Politiskt. Vänskap. 
Jag har gråtit. Sorgen kommer över en ibland. Igår kväll var förfärlig. Tårarna bara rann. Gråt. Gråt. Tänkte mycket, men somnade ganska snart. Drömde. Konstigt. Om pappa. Som dog för 20 år sen. Drömde att han levde, men var svag. Han hade byggt om huset till ett lyxigt hus. 
Nu sitter jag på flygplatsen. Trött. Hoppas på sömn inatt. 

Några bilder från resan


Från middagen på ambassadörens residens


Besök på Autoliv


Innan mötet på ambassaden


Lunch innan företagsbesök 


Atlas Copco.


Besök av politisk organisation från Swaziland


Vackert kort jag fick från en vän. Han beklagade sorgen. Fina han.







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen