Tröttare

Vilken natt. Har sovit urdåligt. Gick till sängs tidigt men som vanligt hade jag svårt att sova. Det malde och malde. Efter en orolig sömn gick jag ner och la mig i soffan. Somnade vid två och vaknade en timme senare av att jag fick ett myggbett på kinden. Sen var det lögn att sova nåt vettigt. Gick upp fem och nu är jag bautasöming. 
Mamma blir allt svagare. Hon har nu fått en inflammerad körtel på halsen. Förhoppningsvis så kommer doktorn att skriva någon form av remiss. De väntar. Sköterskan ringer mig i eftermiddag eftersom det är svårt att prata så här på tåget. 

Ikväll blir det till att springa av sig lite av nerverna som sitter utanpå. Ser fram emot det. Hoppas på att jag kan sova inatt. Utan alkohol, vilket har underlättat på semestern. Konstigt, det brukar ha motsatt effekt på mig.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen