Suck

Återigen en sån där dag som man inte vill vara med om. 
Mor måste ha tillsyn dygnet runt och än en gång tackar jag min lyckliga stjärna att vi bor i Sverige. Beslutet togs på ett par timmar. På tisdag ska det till nya diskussioner med omsorgsnämnden. 
Har precis hämtat dottern från jobbet så vi körde en runda förbi mammas. Där var tänt i köket och i vardagsrummet. Släckt i sovrummet. Hon sover nog. Skönt. Såg att där var personal. En kom ut på balkongen. Skönt. 

Ingen matlust alls men försöker äta eftersom jag måste vara stark. Går sådär kan jag säga. Idag har jag dessutom varit kass i magen, förmodligen en släng av min sjukdom. Hoppas  bättring imorgon. Av det mesta. Av allt. Men som käre far sa; Önska i den ena näven och skit i den andra och du får se i vilken hand du får mest!  

Snart blir det bingen. Är så trött. Godnatt! 


Dubbla regnbågar över Härliga Hällevik. Vad kan det betyda?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen