Förlåt

Ty hon visste inte vad hon gjorde. 
Det blev en landgång. Visst, utan majonäs och allt annat klet, men ändå. Där ju mitt i i veckan och det betyder banta! Basta! Om det blev intet. 
Dock, sen förra måndagen har jag gått ner ett kilo. 

Vågar knappt säga det, än mindre skriva det men jag tycker stt det känns liiite bättre i ögat idag. Nåväl, fortfarande torrhetskänsla de Lux och svidning lite då och då. Gruset har reducerats till sand. 
Jag har droppat, droppat och droppat hela dagen. Varannan timme. Nästan.
Salvan jag tog igår var illgul, min melodi, och sved utav bara helvete. Läste på fass idag. Den salvan är för infektioner med mera. Har köpt en annan salva idag. Vågar jag byta? Kanske det gula som gjorde att jag känning bättre? 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg