Ryggen

Alltså, här görs allt för att undvika svullnad kring ögonen. Jag ligger ju på rygg åter igen även om jag hatar det. Det hjälper dock, så lida pin hör väl till. 
Idag vaknade jag vid halv fem efter en dröm där jag försökte gå omkring. Jag kunde bara hasa mig fram eftersom ryggen värkte som från hell. Vaknade och hade så förbaskat ont så det nästan sökte mig. Upp direkt och ja, efter tre, fyra minuter så kändes det bra. 
Inatt ska jag ligga i mitt "ordinarie" rum. Tror att sängen är så mycket bättre där. Gubben sa; ja, jag kan ligga i ditt rum.....vad betyder det, typ? Luktar jag illa? Är jag otrevlig? Elsander jag kanske för mycket? Det kan ju vara av hänsyn också eftersom han är uppe och ränner på nätterna ibland.....ja, en gång då. 

Klippt mig idag! Så nöjd med min frisör. Beställde tid för färg, slingor och klipp lagom till innan jul.

Förhandlat om diskriminering på ett företag idag. Med tanke på de förutsättningar som fanns så så tycker jag  nog att det gick rätt bra. Skulle det ha gått riktigt bra så hade jag fått haft en riktigt korkad arbetsgivare till motpart. Han var allt utom det. 

Imorgon bitti blir det besök på ett företag. Ska hålla ett medlems/informationsmöte. Sen möte med en medlem som är lite illa på det. Sen blir det väl förberedningar inför nästa vecka. Den är uppbokad utav av bara helsike.

Dagens bild


Ögonen i närbild

Svullen rackarns


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg