Trött

Igår var en mycket bra dag. 
Jag började med ett möte med en medlem. Sen var det snabbt iväg till stationen för att hämta gästen från Zimbabwe. 
Först ett möte på avdelning. Många frågor från deltagarna. 
Lunch och iväg till Mjällby. Där fick vi möjlighet att träffa alla åttor och deras lärare. De var nog närmre hundra totalt. Sicka mysiga ungar. En del frågor även från dom. 
In till en italiensk restaurang för en tidig middag och sen vidare till ytterligare ett möte. Inte så mycket folk men desto mer frågor. Jag var väl hemma vid halv nio. Sent även i måndags. Så, ja jag är trött idag.
Ögonen har idag varit lite bättre, men långt ifrån bra. Målade lite mascara på fransarna idag. Vilken konstig känsla. När jag målade längst ut och det kändes som om att jag målade där inne. Nervtrådarna har inte hittat sina respektive än, kan man säga.
Nå, jag ringde i alla fall till kliniken idag och frågade, igen, om det skulle va på detta viset. Sköterskan jag pratade med sa att allt lär som det skulle. Men, om jag fortfarande tyckte så om nån eller ett par dagar så skulle jag skicka ett mejl till kirurgen med lite bilder. 




Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg