Måndag

Ja det har det varit precis hela dan idag, dessutom fortsätter den några timmar till.
Kör diet utav bara helvete. Det har blivit lite för mycket av det goda och i kombination med utebliven träning så kan man lugnt säga att det sätter sina spår. 
Nu är det då kickstart. Havregrynsgröt på morgonen och tre bars under dagen. Massor av vatten till det. Ett par veckor i den variationen och jag bör snabbt bli av med de där trista bekvämlighetskilona som lagts sig lite både här och där. 
Fredag, lördag och söndag blir det middag också men endast två barer då. Det var väl ungefär så jag körde när jag började med Itrim, fast det var då deras barer.

Idag har jag tränat lite lätt och med det menar jag en PW på löpbandet. Strax över tre kilometer. Måste ju ta det lugnt för ögonens skull.

Gudars skymning så mycket det är att göra på jobbet. Telefonen ringer hela tiden. Så många personärenden. Samtidigt försöker jag boka in de företag jag inte hunnit besöka än. Återstår fem i år. 

Dagens bild är från imorse. 

Jäklar, jag tror att jag kommer bli väldigt nöjd när allt är klart. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg