Nu längtar jag hem

Vad konstigt egentligen. För inte så länge sen var jag i Sthlm nästan hela tiden och hade inga större problem med hemlängtan. Det har jag inte nu heller egentligen, men känner ända att "Nu vill jag hem".
Det räcker med ett par nätter i Stockholm. 
Har dock haft ett par bra dagar med givande inblick i sig själv. Där väl det som gör att man kan bli en bättre ledare. 

Ögonen.
Ja, svullnaden minskar väl dag för dag, men det tar tid. Tror att jag inte det nu. Blir också väldigt trött i dom på kvällen, men med liten vattenskvätt så hjälper det till.
Svullnaden är också tydligare på morgonen. Sidoläget? Vatten i kroppen? Jag vet inte, men det viktigaste är att det ändå går ner.
Smink. Ja, jag ska snart börja med lite foundation i alla fall. Ögonmakeup får vänta nån vecka eller så. Kanske längre. 

Igår morse

I förmiddags


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg