Söndag

Hm, ja ibland blir det inte som man tänkt sig. 
Vi var bjudna till goda vänner igår. Hon ringde i veckan och frågade om vi ville komma. Ja, vi hade ju inte nåt annat för oss så det tyckte vi var trevligt. 
Vi körde dit för att finna hela gården full av bilar. Helvete, då slog det mig att hon fyller femfemma idag. Inga presenter hade vi med oss.
Men, vi hade en trevlig kväll. 

Det har blivit bättre med ryggen sen jag bytte säng. Några dagar till sen får jag göra ett försök att ligga på sidan igen. I mitt gamlanya rum.

Imorgon börjar jag träningen igen. Väskan är packad för ett PW-pass på löpbandet. Ska bli skönt att komma igång med träning och mat. 

Ögonen blir bättre och bättre. Till och med känslan är lite bättre tycker jag. 

Med smink igår

Utan smink idag (efter en helkväll ska kanske tilläggas) 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg