Hur kan man säga nej?

I fredags kväll när jag kom hem från Stockholm stod där en flaska Bollinger och tre röda rosor. Tack underbara man. Jag hade bestämt att inte dricka någon alkohol men hur fan säger man nej till Bollinger? Svaret är att det gör man inte, med mindre än att man är dum i huvudet. Det vill jag ju inte vara. 
I övrigt har helgen varit lugn och skön......men packa upp och packa ner tycker jag. 
Nu sitter jag på kastrups flygplats och väntar på planet ner till Frankfurt för vidare färd till Zimbabwe. Känns rätt skönt att det är sista jobbresan innan semestern. Det är många härliga och lediga dagar framöver, sen åker ju jag och den yngsta till Mallis i början av juni. Kongress och en massa möten är det också, så några sötebrödsdagar blir det inte. 
Köpte en present till min kollega i Zimababwe. Hon fyller år imorgon. 





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg