Trött idag

Vaknade alldeles för tidigt. Halv fyra och det är inte okay. Kunde inte med några som helst medel somna om. Fram tills dess så hade jag dessutom bara sovit ett par tre timmar eller nåt. Försökte sova en stund på tåget, men ack, det gick inte. Tror att det hade infört lekis i min vagn.
Nå, fick istället en hel del gjort. 
Sprungit ikväll. Gick bra. Sprang som satan de sista fem minuterna. Sprang som om jag hade en hel hop illvilliga människor i hasorna. Skriver inte vilka, med de styr Sverige nu.
Ikväll ska jag släcka tidigt. 
Imorgon får jag inte äta förrän vid lunch. Ska vara fastande eftersom jag ska ta en massa prover klockan kvart över elva. Hualigen, redan sulten. Förbundet har startat en uppföljning på hälsoundersökningen som de hade för några år sen. Självklart tar jag alla chanser. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg