Mycket gjort

Det gäller att ha disciplin. När jag arbetar hemifrån brukar jag ställa klockan till halv åtta. Går upp och sätter mig och jobbar direkt. Efter en halvtimme eller så, så äter jag frukost. Ofta fortsätter jag att jobba eftersomjsg är så jäkla nyfiken på mina mejl.
Idag har jag fått en hel del gjort. Skrivet en lång rapport om läget i Ryssland. Fixat med en del bokningar. Påbörjat presentationen. Skickat och svarat på en himla massa mejl. Haft ett två samtal med chefen om läget i olika projekt. Haft ett långt samtal om ett eventuellt samarbete med en annan svensk organisation i Sydafrika. Bokat resa till Sydafrika i slutet av juni. Läst en lång rapport om Sydafrika, på engelska.
Imorgon blir det ytterligare rapport och fortsättning på det jag påbörjat idag. Hoppas kunna fixa lite om kongressen också, men det hänger inte på mig. Det handlar om hur mycket som kommit in på vår gemensamma databas. 

Hur går det med omstarten då? Jodå, det funkar bra. Gröt och två ägg på morgonen. En chokladbar till lunch. Proteiner och sallad till middag och lite senare ytterligare en bar. Däremellan en himla massa vatten och ett par koppar kaffe. Känns bra, förutom att jag får springa och kissa hur mycket som helst. 

Imorgon kväll ska jag ge mig ut på en PW. Vågar inte börja springa riktigt än eftersom jag inte är riktigt frisk. Vill inte åka på ett bakslag.

Tanden känns fortfarande. Det är dock mycket, mycket bättre. Får väl förmoda att det tar lite tid. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg