Fattar inte

Känner mig sämre idag. Hjärtklappning de lux och så jävla yr så jag får hålla mig i väggarna. Inte hela tiden, men precis efter jag rest mig så snurrar världen i en fart som är otroligt, sen blir jag illamående och småsvettig. Det kan bero på att blodtrycket är superlågt. 
Kollat tempen idag.....37,5. Vet att det egentligen inte är feber, men min normaltemperatur ligger på under 36,5. Måtte helvetet inte vara tillbaka. Skönt att jag har en tid till läkaren imorgon bitti.
Tog sista tabletterna igår. 

Gubben och jag har klätt granen idag. Jösses, det var två maratonlopp plus tjejmilen. Fick luta mig mot väggen efter ett par tre julkulor. 
I år är granen vit. Ljuvligt vacker. Resten av julpynt fick va. Tyar inte. Jo, ett par tomtar sitter väl i fönstren och undrar när tusan snön ska komma.
Jag varken undrar eller vill ha snö. Länge leve klimatförändringarna. Eller det menar jag ju inte, men snö och kallt och annat fanskap vill jag inte ha.

Kommentarer

  1. Hoppas det är bra hos läkaren imorgon och länge leve snön❄️❄️

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg