Söndag lika med vilodag

Så kan man väl säga att gårdagen var. Vet inte hur många filmer vi såg, det var åtminstone tre. 

Idag har jag varit på jobbet för första gången på en och en halv månad. Kändes skönt att få komma igång även om jag var sketatrött imorse. 
Ganska lugnt på jobbet. Det låg en del lappar på bordet som väntade på åtgärd. 
Skulle haft en förhandling för nån månad sen och ringde och bokade in idag. Den förhandlingen sker på måndag. Lika bra att få det gjort. Den kan bli lite knepig, men hyser gott hopp.
Imorgon är sista dagen för i år. Vi är lediga på onsdag.....eller lediga och lediga. Är ju alltid tillgänglig på telefon 
Nästa vecka jobbar jag bara en dag. Lediga på tisdag och sen har jag semester torsdag och fredag. Känns skönt att börja lite såhär lugnt. 

Usch, var på toa idag, haha....ja det brukar väl de flesta eller? Men det jag skulle skriva var att det ser inte så bra ut. Får nog ta kontakt med läkare men det tar emot. Fan, jag har ju inte haft annat än kontakt med dom den senaste tiden. 

Kommentarer

  1. Vi såg också en massa filmer på eftermiddan, rätt skönt med slappedagar ibland

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg