Ja, vad ska man säga

Inte fan blir jag piggare. 
Jag är pigg i skallen och inte sömnig eller så. 
Känslan är mer som om när man är utsvulten och tar ett par glas vin snabbt, fattar ni? Allt blir bara så matt i hela kroppen. Det sitter liksom i hela dagen. Plocka ur diskmaskinen är som att springa ett par kilometer. Duscha som ett helt träningspass. 
Idag var sista dagen med kortison.

Har ringt min husläkare. Fått tid på måndag morgon. Förstår inte hur jag ska kunna arbeta heltid från måndag. 

Imorgon är det julbord på jobbet. 
Jag ska försöka ta mig dit en liten stund. Inte på själva julbordet utan en stund innan. Göran har lovat att köra mig dit så jag kan va med en timme eller så. Om jag orkar ska jag väl tillägga. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg