Göteborg

En underbar jul om än något annorlunda.
Vi åkte upp eftersom My inte hade mer feber och inga andra tecken på förkylning. 
Kvällen innan, dvs i tisdags kände jag mig lite hängig. Tänkte att det berodde på att jag var trött eftersom jag sovit dåligt på natten.
När vi kom till Götet fick vi veta att Mattias mamma med man inte skulle komma. Hon var genomförkyld. På kvällen blev jag sämre. Gubben fick ont i halsen och febrig. 
Vi har levt på alvedon hela julhelgen kan man säga. 
Men, trots detta så har julen varit bra. Härligt att träffa barn och barnbarn. God mat. För mycket mat. 

Nu är vi hemma. Julens andra skinka står i ugnen. Fullständigt onödigt. Varken jag eller gubben vill ha. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg