Äntligen

Ja det kan man säga. Jag börjar se slutet på den långa listan. Visst byggs det på hela tiden men eftersom flitens lampa har lyst länge och mycket så betas den ändå av. Det börjar i alla fall bli hanterbart. Pratade med "Zimbabwe" idag och de har inte glömt att jag lovat att komma dit i vår. Hur det ska hinnas med vet jag inte. Jo, jag ska till Sydafrika i maj och rent tekniskt skulle jag kunna göra en avstickare. Det är ju inte mer än ett par timmars flygning J-Burg - Harare men sen har man tiden innan man måste vara på flygplatsen och en stund till och från flyget. Det betyder mer eller mindre sex timmars enkel resa. Det enklaste och bästa för mig vore att "Zimbabwe" kom till Sydafrika när jag är där. Det betyder sparad tid och fler möten, som redan är inplanerade, men inte spikade.
Nu längtar jag till fler saker. Mitt lilla barnbarn. Till Malmö nästa helg. Till sommaren och sist men inte minst, till sängen. Så blir det.
Förresten var var Chippen ikväll?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg