Snart dags att packa väskan

Jag jobbade ju inte förra veckan så lite pyssel är det allt med att packa väskan. Som vanligt bjuder veckan på en massa arbete. Som tur är så har jag några timmar på tåget upp i morgon förmiddag där jag kan skriva alla mejl som jag jag inte orkade förra veckan. Behöver dessutom läsa igenom några CV eftersom jag ska intervjua några kandidater till vår lediga tjänst som koordinator i SWHAP. Har tre samtal på tisdag eftermiddag. På onsdag börjas dagen med ett besök på UD. Vi har ett möte med Sveriges HIV-ambassadör. Därefter blir det styrelsemöte till sena kvällen. Tror jag. Torsdag är första dagen som jag "är på kontoret" och kan göra allt jag inte hinner med i morgon på tåget.
Nu är jag i alla fall frisk och istället har Sanna blivit sjuk. Hon hostar och har feber. Imorgon blir det därför ingen skola för henne.

En bild från Afrika i väntan på våren och sommaren.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg