Jobbar ändå

Sjuk men måste ändå jobba i viss mån. Nu har jag i alla fall fått klart med Ryssland att det inte blir något seminarium  i april. De hinner inte få till det och ska jag vara helt ärligt så gör det också underverk i min kalender. Förhoppningsvis kommer vi att sätta allt lite senare i vår. Det stora problemet som återstår att lösa är hur vi ska kunna betala för seminarierna. Lagen har ändrats och de får helt enkelt inte ta emot några pengar, oavsett om det är betalt för något de redan har betalt för. Helkorkat men så verkar det att vara. Detta måste lösas inom kort annars så lär det väl inte bli något projekt. Sen har jag läst lite papper också men i vart fall låtit bli att svara på vissa jobbsamtal. (nummerpresentation yippi)En del har förmågan att bli ganska långa och det orkar jag inte med just nu. Huvudvärken sitter i, febern är på gång upp nu och halsen känns varken sämre eller bättre. Rösten har i vart fall blivit hesare.
Sleep well all

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg