Dålig

Har känt det ett tag men lyckats hålla det lagom på avstånd. Det gick tills igår. Idag har det blivit värre. Ont i halsen och feber och det lär bli sängen som gäller ett par dagar.
Idag har det inte blivit någon vila eller ro. I morse var jag i Karlshamn och gjorde en mammografi. Fasen vad ont det gör. Längre blir dom också, eller åtminstone plattare, vilket borde betyda längre. Efter det åkte jag hem och sov ett par timmar sen bar det iväg till tandläkaren. De gjorde en tandavgjutning för min "löstand". Det gick snabbt och enkelt, vilket var bra för jag hade inte tyat ligga där så länge. Om två veckor så ser jag mindre tandlös ut. Då ska den komma på plats. Den permanenta får jag vänta på tills i juli/augusti eller så.
Nu blir det strax sängen igen. Godnatt

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg