Det gick ju bra hos käkkirurgen

Det tog faktiskt bara 45 minuter eller så och allt gick bra. Men visst var det en konstig känsla när de borrade in i käkbenet. Slagborrskänsla liksom. Det konstiga är att jag inte har ont nu. Visserligen är det svullet och ömmar när jag känner på det men annars inte. Har också bestämt att jag ska ha en liten "snäppa på tand" i väntan på den riktiga. Det är hämmande att inte kunna skratta och le som man vill.
Imorgon bitti bär det iväg till Ryssland. Allt är klart och jag är till o med incheckad.
Spagojne nåtche = godnatt

Kommentarer

  1. Då vet du hur jag har det varje dag men mina tänder.. usch, inte kul. SKönt att du inte har ont. Ska bli spännande att se hur det blir när allt är klar:) kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg