Gudars skymning

Vad skönt det ska bli att komma hem idag. Det känns att jag bara varit hemma en helg på nästan fyra veckor. Tro inte att det blir något ledigt imorgon. Har massor av papper att läsa igenom och ha synpunkter på. Jag måste skriva Afrikarapporten, planera och färdigställa nästa Rysslandsresa i april. Mars är annars en månad med bara en resa, men direkt därefter har vi besök från Sydafrika i en vecka. Sen är mer än halva mars 2011 borta för alltid. Under andra halvan väntar SWHAP styrelsemöte och ett antal anställningsintervjuer. Jag ska till Skansen och prata om mitt arbete. Ett möte på UD är inplanerat....och så här fortsätter det.
Och så längtar jag till lilla My. Jag är så glad att dom kommer hem i påsk. Längtar till min lilla fis.

Kolla denna bloggen. Härlig
lovepeacecookies.blogspot.com

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg