Vem vet?

Försöker liksom komma på vad jag ska skriva som möjligen kan intressera er läsare. Ja, om det nu finns några. Förra helgen tänkte jag mycket. Nu, ja nu, ska jag börja med att röra mig lite mer. Tanken finns där fortfarande. Jag hade tänkt ut det så här: Som det är nu så promenerar jag till och från jobbet varje dag. 25 minuter i vardera riktning. Det blir 50 minuter per dag och det är väl inte så pjåkigt? Tanken, som fortfarande bara är en tanke, var att jag efter hemkomst från arbetet skulle byta om till ett mer svettvänligt plagg. Sen ska jag promenixa i snabb takt i en timme. För att få upp flåset liksom. Detta skulle sen utövas två kvällar i veckan. Måndag o tisdag, tisdag o torsdag, det spelar ingen roll. Ja, nu har ju tre av fyra kvällar bara gått upp i rök. I måndags jobbade jag till åtta. I tisdags var jag bara tvungen att se på fotboll (men var fan var Chippen?). Igår kunde jag ju bara inte säga nej till ett glas vin efter mötet. Vad och om jag ska skylla på något ikväll, vet jag inte. Tanken finns där fortfarande, att gå alltså.
Vem vet? Imorgon kanske inlägget handlar om de stora vedermödor som det innebar....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg