Fortfarande kass

i magen. Känner mig helt bra emellanåt men sen helt plötsligt så får jag jätteont. Rakt in i magen och det känns som om någon stuckit in några knivar. Fem sekunder senare måste jag hitta en toalett. Det finns inget utrymme för att springa och leta, annars så sker det en olycka. Detta trots att jag äter stopptabletter.
I går skulle vi till Bromölla och köpa allehanda lampor. Göran skulle med men honom fick jag köra hem med när vi varit på loppis. Han hade så ont. Sanna och jag åkte iväg igen. Kom halvvägs och det smällde till i magen. Ynde rastplats låg nära till hands. Som tur var.
Är det så här imorgon så blir det att åka till doktorn istället för till Stockholm.
Nej, nu är det dags för en ny ru

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen