I Sydafrika

Resan gick som väntat bra även om sömnen kunde varit lite bättre. Blev så himla torr i halsen och det berodde väl på att jag är lite förkyld. När jag kom fram till hotellet så åt jag en härlig frukost och gick till sängs. Sov i fyra timmar och funderar allvarligt på hur det ska gå med sömnen i natt. Är inte ett smack trött. Ska dessutom upp tidigt imorgon bitti eftersom flyget går till världens ände. Har just nu upptäckt att jag måste äta malariamedicin också. Tur att jag har med mig men hade velat slippa. Suck.
Nej, jag får väl släcka och försöka göra mitt bästa att få några timmar av skönhetssömn. Skönhet och skönhet. Nu ska jag försöka sluta med mina hormonpiller igen. Har gått upp några kilo och det är så förbaskat tråkigt. Det blir no-hormons och salladsblad efter den här resan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen