Shoppat - igen

Mitt läppstift à la Montasami är nästan slut och jag beslutade mig för att gynna lokalhandeln i Sölvesborg. Åkte in för att handla YSL Volupte nr 2. Det var slut. Gjorde därför två! fynd. Fick köpa testläppstiftet för mindre än halva priset och det var nästan fullt. Köpte också ett pack med olika Nuxe-produkter för 495 (värde över 900) och dessutom produkter som jag verkligen ville ha. Handlade lite kläder också. Jag ska på nån sån där tråkig middag med VD: ar och annat "märkvärdigt" folk om nån vecka och hade absolut ingenting att ta på mig. Nu har jag. Ska också på ett ministermöte den 6 dec så det blir till att använda samma kläder. Eller inte. Jag handlade ju ett par tre olika set att variera med.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen