Sovit gott

Ja, det har jag faktiskt gjort i natt. Flygtiden från Singapore (ja, ni läste rätt) till Istanbul tog 12 timmar och då hann man med att både äta och få en längre sömn. Flyget gjorde en mellan landning i Singapore som ligger en och en halv timme från Jakarta. Underligt nog fick alla gå ur planet för att gå på en halvtimme senare. Det skulle städas. Det betyder att den totala flygtiden, med stoppet i S, var 15 timmar. Det är lång tid. Satt bredvid en trevlig man från San Fransisco. Han har fortfarande en bit kvar. Härifrån Istanbul till Frankfurt och där byter han till SF. Den sista biten tar över 12 timmar bara den. Det vet jag inte om jag orkat.
Nu väntar jag i alla fall på min anslutning och om allt går som tänkt, eller lite bättre än tänkt, så är jag hemma vid två idag.
Gud vad det ska bli skönt att vara i Hällevik i några dagar nu. Helt enkelt underbart. Detta var förresten min sista resa i år. Nästa går till Moskva i Januari. Idag fick jag också en inbjudan till Finland i ferbuari. Finska Metall vill att jag ska hålla ett föredrag om våra projekt men framförallt om vårt HIV-program. Jag tackar nog ja.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen