Ingen middag

gemensam i alla fall. Det var inte det att jag försov mig. Nej, jag har inte sovit så mycket alls idag. Det började med att, precis när jag somnat, någon började borra på hotellet. Om de tänker riva det eller renoverade det eller om det helt enkelt gjorde det för att jävlas låter jag vara osagt. Men livat var det. Efter en halv timme eller nåt så slutade det och jag somnade om. Bara för att nån timme senare vakna. Bonnaförkyld som dom säger. Inte undra på. 35 grader ute och 21 grader inne. In och ut och vice verca. Hur som helst så bestämde jag mig för att inte följa med ut på stan för en middag. Trött, hänging och inte med den bästa av magar så stannade jag på hotellet. Nu har jag i alla fall varit ner på resturangen och ätit min middag. Själv. Det blev Nasi Goreng Park. Herregud vad gott det var. Visst, jag har ätit Nasi Goreng innan, men det här, det här mina vänner, var något alldeles i särklass. För mig är det snart läggdags. Hoppas att natten blir lång och lugn så jag vaknar utvilad imorgon bitti. Fast fan trot.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen