Tröskverk

Min mage har hållt på som ett tröskverk hela natten men jag tycker nog att det är lite bättre idag. Är inte på ett tåg utan bestämde mig för att åka upp lite senare. Hoppas jag. Det är fortfarande inte helt okey, men kanske hanterbart. (kan vänta fem minuter nu). Jag måste i alla fall upp. Av fyra på internationella enheten så är två på resa. En i Argentina och en i Colombia. Alltså är vi bara två kvar. Vi har i uppgift att ringa 30 företag och ställa en massa frågor. Detta ska vara klart till på onsdag kl. 16. Låter enkelt och snabbt, men när man har andra saker som också måste göras så är det lite besvärligare. Men är det avtalsrörelse så är det och då går det före allt annat.
Nej, nu ska jag jobba på en presentation som jag ska ha på torsdag. Hoppas att det inte blir alltför mycket jobb, måste ju hinna ränna på dass mellan raderna också

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen