Och så fick jag ryggskott igår

Borstade tänderna och skulle böja mig fram. Pang. Så var det med det. Lite sned och ving och vriden kom vi i alla fall iväg oss till stan för den obligatoriska fikan. På eftermiddagen lagade jag och unga damen maten medan "guben" städade. Läs dammsugade. Efter en blöt fest med massor av bubbel, lite grogg och rött gott vin till maten så var faktiskt ryggskottet så gott som borta. Helt fantastiskt. Känner bara lite, lite i dag.
Denna dagen är trött. Jag är trött, resten av familjen är trött. Tror ta mig tusan att katterna är trötta också.
Imorgon är det dags för Stockholm igen, som vanligt med andra ord. Alla Hjärtans dag firar jag i en bastu i Finland. Kanske. Bastu alltså. Finland blir det i alla fall.
Goddag

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg