Lugnt och skönt

Försöker verkligen leva som doktorn sa till mig och det går rätt bra. Känner mig faktiskt lite bättre och andningen har blivit jämnare, trycket verkar inte lika högt. Ska kolla det igen nästa vecka. Tabletter och leverne gör sin rätt.
Hur som helst, jag "rasar" i vikt. Har gått ner ytterligare två kilo, allt enligt egen våg. Är därmed nere i 63. Det betyder 20 kilo sen i januari. Det räcker nog nu tycker jag. Mina enda två byxor jag kan ha hänger i assen. 
Har bokat en långweekend till Dublin, 2 januari till den 6. Det blir vår gemensamma julklapp. Har aldrig varit på Irland så det ska bli kul. 
Har bokat hotell via bookings.com. Har gjort det några gånger innan och det har funkat väldigt bra. 
Vi ska bo på Maldron hotel smithfield. Har fått mycket bra kritik på tripadvisor. 400 euro för fyra nätter för tre personer inklusive frukost. Väldigt överkomligt tycker jag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg