Tja

Det blir väl lite av varje. 
Var tvungen att åka upp till Stockholm i söndags för att hinna med att åka till Finland på måndagmorgonen. Det gick bra. Sov gott på natten. I Sannas säng. Det får inte bli en vana. 
Mötet i Finland gick bra. Vi hade möte med Metall. Det blev allt från etiska frågor till våra olika projektverksamheter. Vi hann också med en fantastiks middag med färska finska kräftor till förrätt följt av oxfilé med grönsaker. Unnade mig båda delar eftersom jag var ute och sprang. Himla rolig runda. Det gick upp som fan och ner likadant. Så kuperat och så vansinnigt vackert. Var tvungen att stanna och ta ett kort. 
Nu befinner jag mig i Göteborg. Bor på ett underbart hotell. Clarion post. Har haft ett middagsmöte, fast jag hoppade middagen och höll mig till ett glas champagne. Ångrade mig lite eftersom de hade beställt skaldjursplatå.....hm, jo, jag stal en räka, en havskräfta och en mussla.
Imorgon blir det möte på Lindholmen. Innan dess tänkte jag njuta av en god natts sömn och en härlig frukost.

Bild på utsikten under springrundan.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg