Trött och hängig

Att flyga är inte kul i vanliga fall, och definitivt inte när man inte är riktigt okay. 
Har repat mig något och kunnat ha ett par möten idag. Men jag är skakig, darrig, blir plötsligt alldeles gråtmild (fast gråter inte) och rätt som så kommer en ofantlig trötthet över mig. 
Har fått lite mat i magen. Inte hälsosam precis, ett par toast, lite ägg, ett par toast till. Nu har jag fått i mig lite pasta med tomatsås. Känner att jag måste få energi. Den är bortblåst. Å andra sidan har det inte hjälpt så mycket med maten heller. 
Nu hoppas jag att jag kan sova på planet. Vi har redan fått veta att vi är sena ut härifrån. Bådar inte gott eftersom jag har kort bytestid i London. Vill verkligen inte det. Får ta det som det kommer eftersom jag ändå inte kan göra nåt.
Hemma väntar Guben och Sanna. Hon stannar tills på söndag. Kul.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg