På väg hem

Åkte en timme tidigare idag. Hade inte något akut som behövde tas tag i eftersom jag har jobbat som en iller i veckan. 
Nu hoppas jag på en avkopplande helg med inledning av en god middag ikväll följt av en lite romantisk film....kan man hoppas. Imorgon blir det nog en runda till stan för lite fika och kik i affärer. Söndag är packdag inför min resa till Sydafrika på måndag. 
Hoppas handla lite när jag är där, men tiden är knapp. Hade bara bokat it ett långt möte om vårt ena projekt. Nu är det mycket på gång. Utöver ovanstående blir det möte om det andra projektet, två partners. Det blir träff med ledaren för vårt Zimbabweprojekt som råkar befinna sig i Johannesburg. Dessutom ska jag tillsammans med en kollega köra några anställningsintervjuer. Landar tisdag och åker hem fredag. Jo, någon stund ska jag nog få över.
Varmt väder är det lovat. 28-30 grader. Härligt, framförallt på kvällarna när man kan sitta ute och äta en bit mat.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg