Förkyld eller?

Alltså, ärligt talat. Jag kan inte säga om jag är förkyld eller inte. Det känns i kroppen som om jag skulle kunna vara det. Lite snorig men inget att tala om. Känns också som om att jag har en något förhöjd feber. Fast å andra sidan, när jag brukar bli förkyld så kan jag inte prata, inte andas, inte leva närapå. Det skulle kanske kunna vara den där kortisonsprayen som jag ska ta. Dr. Peter berättade ju att den tog alla läkare, framförallt öra, näsa, halsläkare, för att inte blir förkylda. Helt otroligt i så fall. 

Hjärtat då? Jo det bankar om än långsamt. Vi får väl se vad de säger imorgon.

Idag är jag på väg hem till Blekinge. Ska bli skönt med några dagar innan jag far till Sydafrika på tisdag. Mitt vinter/vårschema
28 jan - 7 feb  Sydafrika
10 - 21 feb. Stockholm inklusive flyttning helgen den 14, 15, 16. 
24 feb - 7 mars Sydafrika och Zambia.
31 mars - 3 april Ryssland
7 - 15 april Zimbabwe
Hade dessutom inlagt en trivsam vistelse under helgen 8-9 feb men insåg sätt det skulle knäcka mig rent mental, kanske fysiskt också. 
Det är ju dessutom en massa jobb innan resorna. Planering. Bokningar. Kontakter som ska tas. Efteråt ska det skrivas rapporter mm. Utöver detta så ska den så förhatliga redovisningen äga rum. Den 10 feb kommer revisorerna och då ska vi ha vårt klart. Kommer det att ske? Näe, jag har en av tre helt klar. En annan nästan klar. Den tredje, vet i fasen när den är gjord. Det beror inte på mig utan på mina kamrater i Sydafrika. 
Inser att jag på något sätt måste få balans i livet. Vet bara inte riktigt hur. Försöker att jobba på det, tack vara min Kjell. Han väntar bara på nästa kraschlandning. 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg