Förkylningen är över om jag nu nånsin var förkyld

Kände mig hur frisk som helst när jag vaknade igår morse. 
Åkte in och tog mitt blodtryck och kan inte minnas när det var så bra, om det ens någonsin varit det. 120/65 är liksom mer än perfekt. De tog också en puls när jag precis rest mig upp, blir ju lite yr då, och då sjönk den till 100/65. Man kan nog konstatera att yrsligheten beror på blodtrycksfall. Att jag av alla skulle drabbas av det. Det kunde nog ingen tro. Pulsen var bra.
Fast det höll på att inte bli någon mätningen. Det var ingen tid reserverad. Andra gången sen i höstas. Dåligt. 
Kalas hos syster igår resulterade i lite trötthet imorse. Gick dock fort över. 
Lyckades krympa min Bondelidtröja som jag köpte för ett par veckor sen. Trots tvätt enligt etikett. Ylle 30 grader. Fick dock lämna tillbaka den och köpte givetvis en annan och inte på rea. Snygg är den i alla fall.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg