Första dagen i Stockholm 2014

Ja, det gick ju bra det med. Inga möten, ja mer än med min psykolog. 
Mötet med honom gick bra. Han ställer ofta frågan; när ska du börja tänka på dina egna behov? När ska du börja säga nej om det är något du inte vill? Låt någon annan göra saker och ting också, tycker han. Arbetar på det, men det tar tid. Nästa möte är nästa onsdag. 
Annars har jag mest varit arg sen igår förmiddag. Fick ett mejl och det var konfidentiellt. Är inte arg på personen som skickade mejlet utan hen ville höra min syn på innehållet. Det gör som gör mig arg är folk som går bakom ryggen på en. Så ändå in i helvete arg, och ännu jävla argare för att jag inte kan kanalisera ilskan. Kan få en hjärnblödning vilken minut som helst. Oavsett utgång så blir det inte bra. Kommer att ha väldigt svårt att lita på denne person igen. Förtroende är inte kantstött, hela jävla tallriken är sönder. 

Idag är jag på rätt köl med träningen igen. Har sprungit och kört lite crosstraining. Jobbigt, men skönt efteråt. Kände inte mycket i ljumsken. Lite smärta när jag gick hem.

Fått mina nya glasögon idag. Supersnygga. Svarta Rayban. Sköna också. Det trycker inte på näsan och blir inga fördjupningar. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg