Nu är onsdagen också snart till ända

En dag i tjänstens tecken. Eftersom det är onsdag så har jag varit hos min psykolog. Ju mer jag är där, desto mer har vi att prata om. Idag pratade vi ältande och om hur jag ligger vaken och tänker på olika scenarion och vad jag kan göra om just det där händer, eller om det andra händer. Helt sjukt. På nätterna ska man sova. Börjar se olika mönster i varför jag är som jag är och vad jag kan göra åt det.
Har dessutom sprungit. 4,4 km blev det idag. Tre gånger sen i söndags. Snyggt jobbat.
Har varit på gruppträff Balans på itrim. Vi fick klippa och klistra om hur vi vill att vårt 2014 ska vara. 
Jag ska:
Relaxa när jag är ledig och verkligen njuta av det.
Försöka sova bättre
Springa längre
Börja med styrka
Dricka mer vatten





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg