Helgen till ända

Det går fort när man har roligt eller nåt. Som vanligt har det varit lugnt och skönt. Fika, ätit gott och druckit bubbel.
Hade en "jag vill äta allt" helg igår. Sugen på precis allting. Tog en macka sent på kvällen. Poppade dessutom popcorn och smällde i mig. Känner mig kräkfärdig av dålig karaktär. Nu är dock motivationen på topp igen. Såg några foton från 2009 och blev återigen, just det, kräkfärdig. Fy tusan, aldrig, aldrig att jag ska se ut sån igen. 
Denna vecka blir det bara fyra dagar i Stockholm. Ska till doktorn för att ta ett nytt tryck på fredag. Det är förhoppningsvis bra. Tog ett på itrim i veckan och det var toppen. 
Tisdag i veckan därpå åker jag till Sydafrika. Ska bli skönt att slippa detta skitväder ett par veckor. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg